Aktualności

0 0
Kłosuj Komentuj Ulubione

Zdobywcy "Srebrnych Kłosów"

Lista zdobywców „Srebrnych Kłosów”, czyli kół, które zarejestrowały wszystkich swoich członków na portalu mojeKGW.pl: 

Region

Nazwa własna organizacji

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Brzezinach

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich Strupin Duży

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Strzelcach

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Teremcu

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Stężycy Łęczyńskiej

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Siennicy Nadolnej

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Rogatce

chełmskie

Koło Gospodyń Źródła Werbki

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich Stulno

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich Kol.Raciborowice

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Kicinie

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Siedliszczu

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich Siedliszczki

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Surhowie

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Kuzawce

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich Stężyca Nadwieprzańska

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Małochwieju Dużym

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich nad Wolicą

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Krupcu

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Uhrusku

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Łopienniku Górnym

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Małochwieju Małym

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Hannie

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Dobryniowie

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich Stryjów

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Hruszowie

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Bzite

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Krynicy

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Turce

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Niemienicach

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Zakręciu

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich Janówka

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich Okopy

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Bytyniu

chełmskie

Koło Gospodyń Wiejskich Wereszcze Małe

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich „Czeremcha”

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Garnkowianki

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Truskolasy

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Waleńczów

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Libidza

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Kamińsko

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Nowinki

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Klepaczce

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Rębielicach Królewskich

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Dąbrowie (Popów)

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich „Stokrotki” Skrajniwa Konstantynów

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Nowiny

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Szarlejka

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Ługi-Radły

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Przystajń

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Kuźnica Stara

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Antonów – Kuźnica Nowa

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich „Stokrotki” Wilkowiecko

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Starokrzepice

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Lgocie Górnej

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Łobodno

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Borowe

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Puszczew

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Kalej

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Sygontka

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Bieżeń

częstochowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Babienice

piotrkowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Stradzew

piotrkowskie

Stowarzyszenie Kobiet Wiejskich „Stokrotki”

piotrkowskie

Stowarzyszenie Koła Kobiet Kreatywnych Gminy Aleksandrów

piotrkowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Brzustów

piotrkowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Tomaszówek

piotrkowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Radość

piotrkowskie

Koło Gospodyń Wiejskich „Kaniczanki”

kieleckie

Koło Gospodyń Wiejskich Łącznianie

kieleckie

Koło Gospodyń Wiejskich Umianowice

kieleckie

Stowarzyszenie Korczynian nad Nidą

kieleckie

Stowarzyszenie Koła Gospodyń Wiejskich „Skowronianki”

kieleckie

Stowarzyszenie Koła Gospodyń Wiejskich w Szczepanowicach

kieleckie

Koło Gospodyń Wiejskich Grudzynianki

kieleckie

Koło Gospodyń Wiejskich Bolechowiczanie

kieleckie

Koło Gospodyń Wiejskich „Zaborzanki”

kieleckie

Koło Gospodyń Wiejskich Ociesanki

kieleckie

Koło Gospodyń Wiejskich w Gruszczynie

zamojskie

Koło Gospodyń Wiejskich Barchaczów

zamojskie

Koło Gospodyń Wiejskich Zadnoga

zamojskie

Koło Gospodyń Wiejskich Gosposie

zamojskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Horodle

zamojskie

Koło Gospodyń Wiejskich Poraj

zamojskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Guzówka-Kolonia

katowickie

Koło Gospodyń Wiejskich Niezdara

katowickie

Koło Gospodyń Wiejskich Brzeziny

katowickie

Kółko Rolnicze – Koło Gospodyń Wiejskich w Rudziczce

sieradzkie

Koło Gospodyń Wiejskich w Rudzie

sieradzkie

Koło Gospodyń Wiejskich Bogumiłów

sieradzkie

Koło Gospodyń Wiejskich w Mogilnie Małym

sieradzkie

Koło Gospodyń Wiejskich Słomków Mokry

sieradzkie

Koło Kobiet Wiejskich w Orchowie

sieradzkie

Koło Gospodyń Wiejskich w Grabowcu

sieradzkie

Koło Gospodyń Wiejskich w Chałupkach

lubelskie

Koło Gospodyń Wiejskich Stasin

lubelskie

Koło Gospodyń Wiejskich Wilkołaz Trzeci

lubelskie

Koło Gospodyń Wiejskich Wilkołaz Drugi

lubelskie

Kółko Rolnicze Wilkołaz Trzeci

lubelskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Ostrówku

lubelskie

Koło Gospodyń Wiejskich Bystrzejewice Trzecie

lubelskie

Koło Gospodyń Wiejskich Popkowice Majdanek

krakowskie

Kółko Rolnicze – Koło Gospodyń Wiejskich Poznachowice Dolne

krakowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Mierzeń

krakowskie

Stowarzyszeni Aktywna Wieś w Goszczy i Sadowie

tarnowskie

Stowarzyszenie „Zasowianki”

tarnowskie

Stowarzyszenie Gospodyń Wiejskich „Górzanki”

tarnowskie

Stowarzyszenie Koło Gospodyń Wiejskich w Woli Radłowskiej

tarnowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Straszęcin

tarnowskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Olchawie

krośnieńskie

Koło Gospodyń Wiejskich Przysietnica

krośnieńskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Osobnicy

krośnieńskie

Koło Gospodyń Wiejskich Ropienka

krośnieńskie

Koło Gospodyń Wiejskich Medynia Głogowska

bydgoskie

Koło Gospodyń Wiejskich Bysław

bydgoskie

Koło Gospodyń Wiejskich Fletnowo

bydgoskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Klonowie

bydgoskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Minikowie

olsztyńskie

Koło Gospodyń Wiejskich Miętkie

olsztyńskie

Koło Gospodyń Wiejskich Kolonia

toruńskie

Koło Gospodyń Wiejskich ZAMEK Bierzgłowski

toruńskie

Stowarzyszenie Koło Gospodyń Wiejskich w Wonnie

toruńskie

Koło Gospodyń Wiejskich Lembarg

poznańskie

Kółko Rolnicze Gospodyń Wiejskich Słonin

poznańskie

Koło Gospodyń Wiejskich Strzyżewo Paczkowe

poznańskie

Koło Gospodyń Wiejskich Wioska

skierniewickie

Koło Gospodyń Wiejskich w Woli Cyrusowej Kolonii

skierniewickie

Koło Gospodyń Wiejskich Celigów

kaliskie

Koło Gospodyń Wiejskich Dzierżanów

kaliskie

Koło Gospodyń Wiejskich Jasne Pole

kaliskie

Koło Gospodyń Wiejskich Wierzchy

rzeszowskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Kraczkowej

gorzowskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Janczewie

gorzowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Przemysław

gorzowskie

Koło Gospodyń Wiejskich Górecko

bielskie

„Stowarzyszenie „Koło Gospodyń w Białce”

bielskie

Koło Gospodyń Wiejskich Koszarawa

legnickie

Koło Gospodyń Wiejskich Kury Domowe

konińskie

Zespół Alebabki ze Skęczniewa

konińskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Marszewie

radomskie

Koło Gospodyń Wiejskich Lipiny

wałbrzyskie

Koło Gospodyń Wiejskich Ożary

białopodlaskie

Koło Gospodyń Wiejskich Jabłeczna

koszalińskie

Koło Gospodyń Dobrowo – Aktywne Kobiety Wiejskie

włocławskie

Koło Gospodyń Wiejskich Morzyce

tarnobrzeskie

Koło Gospodyń Wiejskich w Brzozowej

tarnobrzeskie

Koło Gospodyń Wiejskich Dorotki W Dorotce

warszawskie

Loża Czarnych Lasek Koło Gospodyń Wiejskich Czarnego Lasu

suwalskie

Koło Gospodyń Wiejskich Pianki

zielonogórskie

Kółko Rolnicze Maszewo

Wszystkie wyżej wymienione koła będą uhonorowane symbolami Srebrnych Kłosów widocznych na nowej odsłonie portalu mojeKGW.pl, już w sierpniu tego roku!

 

Redakcja mojeKGW.pl ..

Udostępnij na facebook!

Przeczytaj również wszystkie artykuły z kategorii >

„Dzień Kartofla” z przytupem

Członkowie Zespołu Regionalnego „Pisarzowianki” mieli przyjemność wystąpić podczas wydarzenia „Dzień Kartofla”, które odbyło się 21 września w Muzeum – Górnośląskim Parku Etnograficznym w Chorzowie Imprezie towarzyszyło wiele atrakcji – zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Licznie przybyli goście mogli nie tylko zapoznać się z dawnymi obrzędami i zwyczajami związanymi z uprawą i wykorzystaniem ziemniaka, ale także wziąć udział w różnorodnych warsztatach: malowaniu gipsowych odlewów, tworzeniu pieczątek z ziemniaka, zajęciach garncarskich, wykonywaniu ziołowych witraży oraz przygotowywaniu gniotków z mąki ziemniaczanej. Uroczyste otwarcie poprowadził znany prezenter Marek Szołtysek, który czuwał również nad przebiegiem interesujących prelekcji. Poruszano takie tematy jak: – „Jesień na wsi” – „Wszystko, czego nie wiemy o ziemniakach, a chcielibyśmy się dowiedzieć” – „Kiszonki – podstawowy składnik żywności dawnej wsi” – „Zioła i olejki eteryczne na jesienną słotę” – „Wiejskie rozrywki w jesienne wieczory” Na uczestników czekały również pokazy tradycyjnych wykopków, kiszenia kapusty, a także warsztaty kulinarne z ziemniakiem w roli głównej. Można było skosztować pysznych potraw regionalnych: prażonek, duszonek, babki ziemniaczanej czy pierogów, które serwowały panie z Kół Gospodyń Wiejskich z Pradliny, Golców, Poręby oraz inni wystawcy. Dużą atrakcją – szczególnie dla najmłodszych – były wykopki, wspólne szatkowanie i deptanie kapusty oraz liczne zabawy ziemniaczane. W tych wszystkich wydarzeniach aktywnie uczestniczyły członkinie zespołu „Pisarzowianki”. Zwieńczeniem dnia był występ na scenie skansenowskiej. Zespół zaprezentował się w dwóch odsłonach. Swoje solowe utwory wykonała nasza nowa członkini Weronika, a akompaniator Kuba porwał publiczność znanymi śląskimi przebojami. Serdecznie dziękujemy za zaproszenie Zespołu Regionalnego „Pisarzowianki” do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu organizowanym przez Muzeum – Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie. Tekst: C. Puzoń Zdjęcia: Kaja Czytaj dalej

"Kosmiczna Biblioteka Ludzkości"

Czy istnieje miejsce, gdzie zapisane są wszystkie myśli, uczucia i wydarzenia – przeszłe, teraźniejsze i przyszłe? W duchowych tradycjach Wschodu i Zachodu mówi się o takim źródle wiedzy – tajemniczych Kronikach Akaszy. Kroniki Akaszy to pojęcie, które od dziesięcioleci elektryzuje wyobraźnię mistyków, ezoteryków i entuzjastów duchowości na całym świecie. To koncepcja wywodząca się z tradycji teozoficznych i ezoterycznych, która zyskała popularność także w ruchach New Age. Czym jednak tak naprawdę są te mityczne „Księgi Duszy”? Czym są Kroniki Akaszy? Według wierzeń duchowych, Kroniki Akaszy to metafizyczny zapis wszystkiego, co kiedykolwiek się wydarzyło, dzieje się i może wydarzyć – obejmujący każdą duszę, myśl, emocję i działanie. To swoista kosmiczna biblioteka lub informacyjne pole świadomości, do którego – jak twierdzą niektórzy – można uzyskać dostęp. Dla porównania: wyobraź sobie bibliotekę, w której znajdują się wszystkie księgi zawierające historię twojej duszy – od jej pierwszego istnienia aż po możliwe scenariusze przyszłości. Pochodzenie i korzenie pojęcia Samo słowo „Akasha” pochodzi z sanskrytu i oznacza „eter” lub „substancję pierwotną”, z której – według starożytnych hinduistycznych wierzeń – wyłonił się cały wszechświat. W teozofii, szczególnie w pismach Heleny Bławatskiej i Rudolfa Steinera, Akasza została opisana jako nośnik uniwersalnej wiedzy – subtelne medium, które przechowuje wszystko, co kiedykolwiek istniało. W XX wieku tę koncepcję rozwinął m.in. Edgar Cayce – znany jasnowidz, który twierdził, że potrafił odczytywać informacje z Kronik Akaszy w stanie głębokiego transu. Założenia i charakterystyka Kronik Akaszy Wierzący w istnienie Kronik są przekonani, że każda myśl, działanie i emocja zostają zapisane w „polu Akaszy”. Odczytujący Kroniki – tzw. czytelnicy – utrzymują, że potrafią łączyć się z tym polem i uzyskiwać informacje dotyczące przeszłości, teraźniejszości, a nawet możliwych przyszłości danej osoby. Co na to nauka? Z naukowego punktu widzenia nie ma dowodów empirycznych potwierdzających istnienie Kronik Akaszy. Współczesna nauka nie uznaje metafizycznych zapisów historii duszy – traktuje je jako element duchowych wierzeń, a nie obiekt badań. Niemniej jednak dla wielu ludzi to właśnie duchowe doświadczenia są źródłem głębokiego sensu i życiowego kierunku. Jak uzyskać dostęp do Kronik? Według praktykujących duchowość, dostęp do Kronik Akaszy można uzyskać poprzez medytację, channeling (przekaz energetyczny), modlitwę lub specjalne techniki duchowe. Pracują z nimi często medium, jasnowidze oraz wyszkoleni czytelnicy Kronik. Ale nie chodzi tu o wróżenie z kryształowej kuli. Praca z Kronikami ma służyć samopoznaniu, rozwojowi duchowemu, uzdrawianiu emocjonalnemu i odkrywaniu własnej ścieżki duszy. Dlaczego ludzie sięgają po Kroniki Akaszy? Powody są różne – jedni szukają wglądu w swoje poprzednie wcielenia, aby zrozumieć obecne relacje, lęki czy wyzwania.  Częstym motywem jest też chęć zrozumienia „dlaczego coś się wydarzyło” – ale z perspektywy duchowej, a nie tylko psychologicznej czy logicznej. Dla wielu to właśnie odpowiedzi z Kronik Akaszy mają największą wartość. Niektórzy konsultują się z Kronikami w ważnych decyzjach życiowych – miłosnych, zawodowych, rodzinnych – z nadzieją na uzyskanie „wyższego prowadzenia”. Czy każdy może zajrzeć do Kronik? Duchowe nauki twierdzą, że tak. Każdy człowiek – niezależnie od wyznania czy pochodzenia – potencjalnie może połączyć się z polem Akaszy. Wymaga to jednak praktyki, czystych intencji oraz głębokiego zrozumienia etycznego wymiaru tej pracy. Dla jednych Kroniki Akaszy to metafora. Dla innych – realne źródło duchowej mądrości. Niezależnie od tego, jak postrzegamy tę koncepcję, jedno jest pewne: ludzkość od zawsze szukała sensu, kierunku i odpowiedzi. A Kroniki – prawdziwe czy nie – mogą być kolejnym narzędziem w tej wielkiej podróży poznania siebie. EwaKantor Czytaj dalej

Dzień Chłopaka! Spełnienia marzeń i odwagi!

Dziś obchodzimy Dzień Chłopaka – wyjątkowe święto wszystkich chłopaków, tych młodszych i starszych. To świetna okazja, by wyrazić wdzięczność, sympatię i po prostu powiedzieć: "fajnie, że jesteś!". W szkołach, domach i wśród znajomych często pojawiają się drobne upominki, życzenia czy żarty – wszystko po to, by umilić chłopakom ten dzień i sprawić, by poczuli się docenieni. Wszystkim chłopakom – tym małym i tym dużym – życzymy dużo uśmiechu, spełnienia marzeń, prawdziwych przyjaźni i odwagi, by zawsze być sobą. Sto lat! Dzień Chłopaka – skąd się wziął i jak go obchodzimy? Dzień Chłopaka, obchodzony w Polsce 30 września, to okazja, by złożyć życzenia, wręczyć drobny upominek lub po prostu sprawić radość wszystkim chłopakom – młodszym i starszym. Choć to nie jest oficjalne święto państwowe, cieszy się sporą popularnością, szczególnie wśród uczniów i studentów. Skąd wziął się ten zwyczaj i jak dziś wygląda jego obchodzenie? Krótka historia Dnia Chłopaka W przeciwieństwie do Dnia Mężczyzny (obchodzonego w Polsce 10 marca), Dzień Chłopaka skierowany jest głównie do młodszych przedstawicieli płci męskiej – uczniów szkół podstawowych, średnich i studentów. Trudno jednoznacznie określić genezę tego święta. Prawdopodobnie powstało na wzór Dnia Kobiet, jako nieformalna odpowiedź na marcowe święto pań, aby także chłopcy mieli swój wyjątkowy dzień. W innych krajach Dzień Chłopaka obchodzony jest w różnych terminach – na przykład w Japonii 5 maja, w Brazylii 15 lipca, a w Indiach 19 listopada, razem z Międzynarodowym Dniem Mężczyzny. Czytaj dalej

To, sio i owo – tak na poważnie i trochę na ludowo!

Każde wydanie kwartalnika, dostarcza czytelnikom porcję wielotematycznych informacji. Wiem, że większość artykułów cieszy się poczytnością szczególnie wśród Pań – kobiet w różnym wieku i zawodów. Panowie czytają zawartość kwartalnika wybiórczo, ale bez względu na płeć, niemal każdy kieruje się tytułem artykułu. Tak bywa ze wszystkim, co działa na naszą podświadomość, najczęściej poprzez reklamę dostarczaną nam w przeróżny sposób.       W moim przypadku – czego nie ukrywam, staram się zainteresować czytelniczkę / ka krótkim cytatem, znanym porzekadłem lub przysłowiem, bowiem przysłowia wyrażają mądrość narodu i chwała za to autorom. Znaczący wpływ na negatywne zjawiska np. w polityce mają satyrycy, ale tego mamy ostatnio nadmiar i niestety mniej nam do śmiechu.       Jakże wymowne są porzekadła lub reklamowe hasła – oto kilka:   - Pijmy Żywcem, aż się Okocim (można rozumieć dwuznacznie) podobnie jak: "Posraj się, a nie daj się” zamiast „Zastaw się, a postaw się”.      Powiedzenie „To się w głowie nie mieści” ma nowe brzmienie z tekstem doradczym. Jeśli coś ci się w głowie nie mieści, to miej to w dupie. Moim zdaniem ma to sens – prawda? „Pij mleko prosto od krowy – smak po byku” – czy taka reklama dźwignie handel?    Dlaczego powiedzenie „Szewc bez butów chodzi” nie tworzy powiedzenia „Krawcowa chodzi bez spódnicy”?  Zastanawiam się, On czy Ona wymyślił/a reklamę o treści:” Zaproś Go na kawę, bo inna zaprosi Go na loda” ?     Z wokandy sądowej - sędzia do powódki: Proszę o podanie faktów ze zdarzenia. „Wysoki Sądzie – jak słam na jarmak bez las, to nicem majtki zdjenam, un jojka wywalił”.      Zeznanie było zgodne z rzeczywistością, bo kobieta postawiła na ścieżce koszyk z jajkami, a sama poszła za krzaczek za tzw. potrzebą. W tym czasie jechał „gość” rowerem i najechał na kosz z jajkami.         W potocznej mowie zdarzają się zwroty, które wyrażają ten sam sens, ale zużyciem innych słów, gdzie zamiast np. „jesteś  głupi”, mówi się:  „masz nierówno pod sufitem”, „jesteś mądry inaczej”, „ jesteś mądry, jak siedmiu głupich”.         Przypadkowo spotkałem interpretację prawniczą niektórych zdań, które – mimo wszystko, mogą Państwa zainteresować i zrozumieć język prawniczy.             Czcionką pogrubioną jest podane brzmienie wg naszej potocznej wersji, a czcionką pochyłą jest podane brzmienie prawnicze.   Jesteś głupi. Przejawiasz nadzwyczajną zdolność do niepojmowania podstawowych pojęć, a twoje poglądy pozostają w sprzeczności z zasadami logiki i doświadczeniem życiowym.  To się w głowie nie mieści. Zaprezentowana kwestia wymyka się zasadom logiki i racjonalności. Ktoś bredzi jak potłuczony. Należy kategorycznie stwierdzić, że zaprezentowane stanowisko wymyka się zasadom logiki i nie wytrzymuje konfrontacji z argumentacją strony przeciwnej. Ja tu widzę niezły burdel. Dostrzegane są istotne nieprawidłowości z zakresu organizacji i zarządzania. Zrywam z tobą.  Informuję, że ze względu na trwały i zupełny rozkład naszego pożycia w konkubinacie, tracisz status mojego partnera życiowego. Niniejsza decyzja jest dobrze przemyślana, podjęta dobrowolnie i nie przysługuje ci od niej prawo odwołania.  Co nagle, to po diable. Podejmowanie działań niedostatecznie zakotwiczonych w rzetelnie opracowanej strategii, może wprowadzić u działającego szereg negatywnych konsekwencji zarówno natury taktycznej jak i prawnej.  Nie bądź niedorajdą. Sugeruję zaniechanie postawy charakteryzującej się brakiem inicjatywy i eskalacją Twoich niepowodzeń. Celem przyjęcia bardziej aktywnego i konstruktywnego podejścia do swojego życia.  Baba z wozu koniom lżej. Redukcja ponadnormatywnego obciążenia sprzyja usprawnieniu procesu i realizacji obranego celu  Kto pod kim dołki kopie sam w nie wpada.  Działanie nakierowane na wyrządzenie szkody jakiejś osobie, mogą przynieść nieoczekiwanie negatywne konsekwencje samemu działającemu.  Lepszy gołąb w garści niż wróbel na dachu.  Zawarcie przez strony umowy gwarantującej uzyskanie realnych choć nieoczekiwanych korzyści jest dla tej strony rozwiązaniem ekonomicznie i prawnie bardziej uzasadnionym, niż realizacja współpracy obarczonej wysokim ryzykiem niepowodzenia, choć charakteryzującym się prawdopodobieństwem uzyskania wyższego zysku.  Nie mam pojęcia o czym mówisz, ale mogę się dowiedzieć.  Na obecnym etapie sprawy, udzielenie wyczerpującej informacji, może okazać się niemożliwe, jednak niezwłocznie po przeanalizowaniu wszystkich przedstawionych mi okoliczności udzielę merytorycznych odpowiedzi.  Czy napiją się Panowie wódeczki? Czy przystaną Panowie na propozycję degustacji wysokoprocentowego napoju alkoholowego? Nie opowiadaj bzdur. Zwracam się z uprzejmą prośba o zaprzestanie wyrażania swoich poglądów w sposób budzących moją dezaprobatę.  Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. Niejednokrotnie efektem konfliktu dwóch podmiotów jest uzyskanie niezamierzonych korzyści przez podmiot trzeci w ten konflikt niezaangażowany. Kupowanie kota w worku. Zaniechanie zbadania przedmiotu umowy przed jej zawarciem, może doprowadzić do nabycia towaru nieposiadającego istotnych właściwości lub obciążonego innymi wadami, których rodzaj i zakres nie są nabywcy znane.      Przykłady powyższe z Facebook pozwalają nam zrozumieć dlaczego na stołach sędziowskich jakie pokazują w tv - znajduje się od kilku do kilkunastu, nawet kilkudziesięciu segregatorów akt w sprawie. Czy tak pokrętne jest prawo, że znak paragrafu - § - tak wygląda?       Zastanawiam się, czy niniejszy felietonu wywoła reakcję czytelników, czy znajdą się krytykanci zasygnalizowanych kwestii? Mam nadzieję, że Redakcja otrzyma Państwa opinię, którzy mają inne zdanie niż niżej podpisany. Moim zdaniem, tudzież celem, jest ujęcie tego co dostrzegam, co warte dyskusji, wymiany poglądów – po to, aby zachęcić Państwa do korespondencji ze mną poprzez Redakcję.  Z pozdrowieniem! Marian Kwiecień  Ps. Jeżeli Pan/i jest za, a nawet przeciw temu co Pan/i przeczytał/a– to proszę niezwłocznie napisać do mnie za pośrednictwem Redakcji. Czytaj dalej

Trwa przekierowywanie...

Trwa przetwarzanie ...

Twój kłos został poprawnie oddany!

Twój kłos został usunięty!

Wystąpił błąd podczas kłosowania. Twój kłos nie został oddany!

Plik jest zbyt duży, dozwolona wielkośc to max 10MB.

Aktualnie trwa modernizacja sklepu.
Zapraszamy już wkrótce!

Korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

Zamknij